MARCO KLEIN OVER HET BELANG VAN
In 1982 maakte ik m’n eerste commercial voor het product Duolijm van Alabastine. Er werd veel Duolijm verkocht en de film werd internationaal bekroond. Sinds die tijd heb ik ideeën bedacht en creatief werk gemaakt voor klanten binnen verschillende branches. Variërend van merken met een beperkt budget tot grote internationale bedrijven waaronder Allianz, Heineken, Unilever, KLM, Media Markt, METRO Cash & Carry en Lidl.
Tijdens de vaak nauwe samenwerkingen heb ik veel ervaring opgedaan. Zeker met supermarkten (17 jaar), consumentenelektronica retail (14 jaar), apotheken (10 jaar), verzekeringen (10 jaar) en auto’s (10 jaar). Wat ik heb geleerd en meegemaakt helpt me om de situatie en de behoeften van nieuwe klanten te begrijpen en om snel goede voorstellen te ontwikkelen.
We hebben ervaring met deze klanten:
Alabastine
Allianz
AMG
Aon
Ariola Records
Athlon
Babyliss
Baderie
Bol.com
Brabantia
Brocacef
Bruna
Buitoni
Campina
Capi
Chrysler
Damiate Pers
De Augostini
Dirk van den Broek
Diversey
Dodge
Domino’s
Dolfinarium
Dr. van der Hoog
DSV
De Tuinen
E5
Edah
Elsevier
ERU
Frans Verkeersbureau
Gassan Diamonds
Harveys
HBA
Heineken
Henkel
Holland Beleggingsgroep
Homburg
Hyundai
Ikea
Inventum
Intradal
Kips
KLM
KNMP
Konica
Kring Apotheek
Krups
Kyocera
Leen Bakker
Lidl
L’Oréal
M&S Mode
Media Markt
Melitta
METRO Cash & Carry
Micazu
Nederlandse Loterij
New Balance
NVA
Panorama
Philips
Porsche
Prinses
Reed Business Information
Renault Bedrijfswagens
RTL
Samenwerkende Apothekers
Sanders Meubelstad
Saturn
Scildon
Shoei
Sitecom
Skil
SoLow
Sony Music
Sportlife
Subaru
Suzuki
Tango
Toys“R”Us
TRIPOFTHINGS
Tros
Unilever
Van Poelgeest
Verkeersbureau van Israël
VoordeelHelmen
Wander
Zwolsche Algemeene